Saxofoon (leren) spelen

  • Muziekschool Amsterdam

    Heb je altijd al eens saxofoon willen spelen? Of heb je ooit saxofoon gespeeld en wil je het weer oppakken?

    Begin September zijn de muzieklessen op Muziekschool Amsterdam weer begonnen, maar er zijn nog plekken vrij voor saxofoonles.

    Meld je nu aan voor een gratis proefles op Muziekschool Amsterdam!

    Wij bieden lessen aan voor zowel beginners als gevorderden, en je kunt kiezen uit de genres jazz, pop, klassiek of wereldmuziek.

    Kijk voor meer informatie eens op www.muziekschoolamsterdam.nl of bezoek onze facebookpagina https://www.facebook.com/muziekschoolamsterdam

  • Van

    Ik wil zelf een stuk leren blazen en als ringtone opnemen.

  • Van

    Kan ik volgens jou mijn eigen ringtones -telefoon of saxoffon maken?

  • Calliope

    Ik ben saxofonist sinds ik een kind was. Ik vond het leuk om het te leren, het is een passie om voor anderen op te treden. Maar tot nu toe kan ik nog steeds niet op een groot podium staan. Dus ik neem meestal mijn saxofoonslagen op en bewaar ze als een verzameling. Ik gebruik ze als ringtones voor mijn eigen mobiele apparaten. Is dat niet geweldig, de ringtone gemaakt door de muziek die ik maak. Het is uniek

  • julianap

    Van

    Ik wil zelf een stuk leren blazen en als ringtone opnemen.

    Nu kunt u eenvoudig gratis beltonen downloaden van de website: https://ringdd.com/

  • Ben

    Ik luister graag naar saxofoonmuziek, maar ik weet niet hoe ik het moet spelen. Daarom ga ik vaak naar Sonnerrie Android om te luisteren.

  • sophia

    Uw bericht over gratis proeflessen bij Muziekschool Amsterdam is erg nuttig. Je kunt ook meer geweldige pop songs bekijken

  • robib

    De informatie die u deelt is erg nuttig. Als u meer interessante muziekgenres wilt ontdekken, bezoek dan nu song ringtones

  • jenibabbi

    Altijd al saxofoon willen spelen of weer oppakken? Meld je aan voor gratis proefles op Muziekschool Amsterdam. Plekken beschikbaar voor beginners en gevorderden in jazz, pop, klassiek of wereldmuziek.